اپنے دوست کے نام خط جس میں اسے گرمیوں کی تعطیلات میں اپنے گاؤں آنے کی دعوت

اپنے دوست کے نام خط جس میں اسے گرمیوں کی تعطیلات میں اپنے گاؤں آنے کی دعوت

Letter writing in Urdu - Primary to High School standard

Letter to your sister thanking her for a gift. in Urdu

سوال:۔ اپنے دوست کو ایک خط لکھیں جس میں اسے گرمیوں کی تعطیلات میں  اپنے گاؤں آنے کی دعوت دیں۔ 


: منجانب
ا،ب،ج
،امتحانی ہال
سٹی: ا،ب،ج


:کی طرف
------------:نام
------------:مکان نمبر
------------:گلی نمبر
 ------------:شہر

بتاریخ: 12/12/2024

، پیارے دوست

مجھے امید ہے کہ آپ خیریت سے ہوں گے۔ آپ جانتے ہیں کہ ہماری گرمیوں کی تعطیلات قریب آ رہی ہیں۔ میں آپ کو یہ تعطیلات میرے ساتھ میرے گاؤں مری میں گزارنے کی دعوت دیتا ہوں۔ آپ نے پچھلے خط میں  مجھ سے آنے کا وعدہ کیا تھا۔ اس لیے اب وقت آگیا ہے کہ آپ اپنے وعدے کو پورا کریں۔ میرا گاؤں بہت خوبصورت ہے اور یہ اپنی جنگلی خوبصورتی اور پہاڑی چشموں کے لیے مشہور ہے۔ ہم یہاں کے خوبصورت مقامات کا دورہ کریں گے اور پرسکون اور پرامن ماحول سے لطف اندوز ہوں گے۔ اگر ممکن ہو تو اپنی فیملی کے ساتھ آئیں۔ جتنی جلدی ہو سکے مجھے اپنی آمد کی اطلاع دیں۔ تاکہ میں انتظامات کر سکوں۔ 

آپ کے جواب کا منتظر

،آپ کا دوست
ا،ب،ج

************************************

Shortcut Links For:

1.  5th Class All Subjects Notes

2.  8th Class All Subjects Notes


1. Website for School and College Level Physics   
2. Website for School and College Level Mathematics  
3. Website for Single National Curriculum Pakistan - All Subjects Notes 

© 2024 & onwards Academic Skills and Knowledge (ASK  

Note:  Write me in the comments box below for any query and also Share this information with your class-fellows and friends.
 

Post a Comment

0 Comments

cwebp -q 80 image.png -o image.webp