Letter to sister thanking her for a gift in Urdu -- اپنی بہن کے نام خط جس میں تحفے کے لیے اس کا شکریہ ادا کیا جائے

Letter to sister thanking her for a gift in Urdu -- اپنی بہن کے نام خط جس میں تحفے کے لیے اس کا شکریہ ادا کیا جائے

Letter writing in Urdu - Primary to High School standard

Invitation letter to friend for visiting your village during summer vacations in Urdu

سوال:۔ اپنی بہن کو ایک خط لکھیں جس میں تحفے کے لیے اس کا شکریہ ادا کیا جائے

: منجانب
ا،ب،ج
،امتحانی ہال
سٹی: ا،ب،ج


:کی طرف
------------:نام
------------:مکان نمبر
------------:گلی نمبر
 ------------:شہر

بتاریخ: 12/12/2024


، پیاری بہن

مجھے امید ہے کہ آپ خیریت سے ہوں گی۔ مجھے دو دن پہلے میری سالگرہ پر آپ کی گھڑی کا تحفہ ملا تھا۔ یہ ایک خوبصورت گھڑی ہے۔ مجھے بھی اس کی بہت ضرورت تھی کیونکہ میں نے کچھ دن پہلے اپنی گھڑی کھو دی تھی۔ میں وعدہ کرتا ہوں کہ میں اس کا خیال رکھوں گا۔ اس سے مجھے وقت کی پابندی کرنے میں مدد ملے گی۔


میں اس قیمتی تحفے کے لیے ایک بار پھر آپ کا شکریہ ادا کرتا/کرتی ہوں۔




،آپ کا دوست
ا،ب،ج

************************************

Shortcut Links For:

1.  5th Class All Subjects Notes

2.  8th Class All Subjects Notes


1. Website for School and College Level Physics   
2. Website for School and College Level Mathematics  
3. Website for Single National Curriculum Pakistan - All Subjects Notes 

© 2024 & onwards Academic Skills and Knowledge (ASK  

Note:  Write me in the comments box below for any query and also Share this information with your class-fellows and friends.
 

Post a Comment

0 Comments

cwebp -q 80 image.png -o image.webp